Araştırma

“Ne bulacağımızı bilmiyoruz.

Ama nerede bulacağımızı çok iyi biliyoruz.”

Odak gruplar, derinlemesine (!) görüşmeler, anketler, testler…

Bildiğinizi doğrulamak dışında bir işe yaramayan geleneksel araştırma yöntemlerinden sıkılmadınız mı? “Yeni bir şey” ararken araştırma araştırma gezinip, bütçeleri tüketmekten yorulmadınız mı?

Size gerçekten yeni bir şeyler söyleyecek, kalıpları yıkacak ve özgün bir fikir sunacak araştırmalar lazım.

Goodjob, marka stratejisi yaratırken ihtiyaç duyduğu içgörüleri kendi geliştirdiği özel araştırma yöntemleriyle elde eder. Bu araştırma modelleri klasik odak grup ya da derinlemesine görüşmelerin aksine, araştırmak için değil anlamak ve stratejik bir sonuç üretmek için yapılır.

Araştırma modellerimiz, geleneksel araştırma yöntemlerinden elde edilen, tüm rakiplerin görebildiği yüzeysel görüşlerin aksine, söylenmeyeni ve görülmeyeni ortaya çıkarır.

Soulmate™

Kişileri gerçekten anlayabilmek için onlara ruh ikizleri kadar yakın olmak gerekir. Bu yöntem psikoterapi yöntemiyle birebir ve grup terapisi sayesinde, gerçek kullanıcıların gerçek hikayelerini didik didik ederek markalar için dayanacak temeller keşfeder.

Detaylı bilgi alın.

Onjob Insider™

Kişileri ürün ve hizmetlerle temas halinde bulundukları gerçek dünyadan ayırmak çoğu zaman bizi şaşırtmayan sonuçlar ortaya koyar. Kişileri doğal ortamında gözlemlemek ve duygularını o atmosferde sergilemelerine izin vermek gerekir. Onjob Insider, yarı etnografik bir çalışma olarak tutum ve davranışları ortaya çıkarır.

Detaylı bilgi alın.

Go Counter™

Bir markayı en iyi o markanın aşığı olan kişiler savunur. Hem de kendi dilleriyle ve kendi ikna argümanlarıyla. Sizin markanız ve temel rakiplerinizi tüketici gözünde karşılaştırmanızı sağlayan bu çalışma iki takımın savaştığı bir münazara tekniği ve marka algı haritaları ile yapılır.

Detaylı bilgi alın.

Websider™

Gelişen internet mecrası pek çok bilginin biriktiği bir alan halinde. Onlarca mecra ve web sayfasında gerçek kişiler her gün on binlerce görüşü, kendi rızalarıyla (sorulmadan) belirtiyor. Forumlar, bloglar, Youtube’daki videoların altına yapılan yorumlar, sosyal medya hesapları ve daha niceleri. Bu bilgileri süzmek ve altında yatan duyguları keşfetmek bizim işimiz.

Detaylı bilgi alın.

Etnosfer™

Etnografı araştırmalarının değeri her geçen gün daha iyi anlaşılıyor. Antropologlarımız,  Etnosfer™ araştırması ile, belirli bir bölgedeki ya da belirli bir kültürel özellik içindeki kişilerin davranışlarını anlamak ve bu çerçevede doğru stratejileri geliştirmek için çalışıyor. Örneğin derin dondurucu kullanıcısı babannelerin, bu ürünü nasıl naif bir rüşvet aracı olarak kullandığını keşfediyoruz.

Detaylı bilgi alın.