Biz Kimiz?

Goodjob: Marka Yaratır,  Yönetir ve Güçlendirir

Goodjob, arşivinize koyacağınız okunmayan kalın raporlar hazırlayan bir danışmanlık şirketi değildir. Markalarına güç katmak ve bu sayede pazardaki rekabetçi gücünü artırmak isteyen kurum ve kuruluşlar için çalışır. Onların ürünlerini, hizmetlerini ve markalarını kendi markası gibi benimser. Öğrenir ve öğretir. Markaların sorunlarını giderir, onlara kılavuzluk eder ve onların sınırlarını belirler. Uygulanmayacak, markanın gerçekleriyle örtüşmeyen hiç bir stratejiyi önermez. Markayı sahip olduğu değerlerden koparmaya çalışmaz. Kendi içindeki gücü keşfetmesini ve farkını güçlenmek için kullanmasını sağlar. Markanın içindeki potansiyel enerjiyi kinetiğe çevirir.

Goodjob, Marka Danışmanı Eren ÖZATA ve Serhan OK tarafından bu ülkenin vizyoner, büyük hedefli firmaları için, “iyi iş”ler üretmeyi ve iyi markalar yaratmayı ilke edinerek kuruldu. Goodjob, “Anlama ve Tüketici İçgörüsü Keşfetme” konusundaki uzmanlığıyla, önce sorunun kaynağını ve ihtiyacı keşfederek en iyi çözümü üretir.

Goodjob sizin pazarlama faaliyetlerinizi doğru yapmanızı sağlayarak gelecekte oluşabilecak hataların maliyetinden sizi kurtarır. Biz ajansa doğru brif verilmesini sağlamak kadar ajansın işlerinin doğru yorumlanmasını sağlamak için de çalışırız. Kişisel beğenilerle değil, markalaşmanın teknik gereklilikleriyle ortaya çıkan işlerin değerlendirilmesini sağlarız.

Bugüne kadar 30’un üzerinde marka ve vaka deneyimiyle markasının değerini bilen şirketlerin özverili marka danışmanı olarak vizyoner kurumlar için çalışıyoruz.

Etik Anlayışımız

  1. Bilmediğimiz şeye “bilmiyoruz” deriz
  2. İnandığımız doğruyu mutlaka söyleriz
  3. Kendi inanmadığımız ürünün pazarlanması için çalışmayız
  4. İnsan sağlığına ve topluma zararlı markalar için çalışmayız

İyi bir marka danışmanı olarak kalmak içinse zamanın ruhunu yakalamaya özen gösteriyoruz.

Ekibimiz

Ne Dediler?