Goodjob: Derinliğin gücü!
Goodjob 2011 yılında Antropolog Serhan Ok ve Stratejist Eren Özata tarafından kuruldu. “Anlama ve Tüketici İçgörüsü Keşfetme” konusundaki uzmanlığımızla, önce sorunun kaynağını ve ihtiyacı keşfederek en iyi çözümü üretiriz.
Goodjob, arşivinize koyacağınız okunmayan kalın raporlar hazırlayan bir araştırma ve danışmanlık şirketi değildir. Tüm analizlerimiz ve bunlardan elde ettiğimiz stratejik sonuçlar markanın ve pazarın gerçekleri üstüne inşa edilir. Markayı sahip olduğu değerlerden koparmaya çalışmayız. Kendi içindeki gücü keşfetmesini ve farkını güçlenmek için kullanmasını sağlarız. Markanın içindeki potansiyel enerjiyi açığa çıkarırız.
Goodjob sizin pazarlama faaliyetlerinizi doğru yapmanızı sağlayarak gelecekte oluşabilecek hataların maliyetinden sizi kurtarır. Biz ajansa doğru brif verilmesini sağlamak kadar ajansın işlerinin doğru yorumlanmasını sağlamak için de çalışırız. Ortaya çıkan işlerin kişisel beğenilerle değil, markalaşmanın teknik gereklilikleriyle değerlendirilmesini sağlarız.
Bugüne kadar 40’ın üzerinde marka ve vaka deneyimiyle markasının değerini bilen kurumlar için çalışıyoruz.
Etik Anlayışımız
İyi bir marka danışmanı olarak kalmak içinse zamanın ruhunu yakalamaya özen gösteriyoruz.
Ekibimiz
Goodjob bizim için yaptığı araştırmalar ile sektörü doğru analiz edip anlamamızı sağlayan kaliteli bir danışman şirketi oldu. Yeni markalarımızla sektöre girerken; yolculuğumuzda gerek kısa yollar bulmamızı, gerekse de bizi frenleyerek daha iyi karar vermemizi sağladı. Ayrıca güçlü network yapısıyla en doğru kişiler ile bizi tanıştırarak gerekli aksiyonları almamızı hızlandırdı. Uzun yıllar şirket yönetmiş onlarca danışmanla çalışmış bir yönetici olarak şunu söyleyebilirim Goodjob bu işte gerçekten çok iyi.
Goodjob'ın yaptığı çalışmalar sonrası iletişim çalışmalarımıza yeni bir yön verdik. Sonuçta doğru mesajlarla bir önceki yılın tamamında aldığımız ziyaret ve yaptığımız satışı 6 aylık dönemde gerçekleştirdik. Araştırma çıktılarını her yerde de kullandık.
Hem şemsiye bir markaya, hem de gelecekte gelişecek diğer ürün grupları ve alt markaları için bir yol haritasına ihtiyacımız vardı. Goodjob bizim için hem strateji, hem de isim çalışması yaptı. Öncelikle markaların Private Label stratejileri üzerine Dünya ve Türkiye örneklerini içeren, bize ışık tutacak bir röntgen çekti. Goddjob her yönü titizlikle araştırarak; çalışmaların kreatifliğinin yanında, uygulanabilir bir zemine oturması ile fark yarattı. Pazarın yapısına ve liderliğimize yakışan bir şekilde yeni iş alanımıza başarılı bir giriş yaptık. Sektörümüzde fark yarattık. Yeni ürün gamlarımız için Goodjob ile çalışmalarımız devam ediyor.
Geniş bir saha araştırması sonucu ortaya çıkması gereken bir pazar analizine ihtiyacımız vardı. Goodjob burada yaklaşımı ve özverili çalışmasıyla fark yarattı ve arzu edilen seviyede sonuç almaya yardımcı oldu. Yeni girdiğimiz bir iş alanında pazarın yapısını doğru teşhis edip stratejilerimizi de ona göre belirlemek için yaptığımız bizim için oldukça önemli bu çalışmada Goodjob ile çalıştığımız için çok memnun kaldık. En etkili reklam olan “word of mouth” çerçevesinde, her fırsatta da kendilerinden memnuniyetimizi ilgili platformlarda dile getiriyoruz bu sebeple.
Aslında Goodjob, pazarlama ve satışa yönelik yaptığı çalışmaların senteziyle şirketin genel dinamiklerini değiştirdi ve iyiye doğru ayrıştırarak giderek artan bir ivme kazandırdı.