Home

Sorun

Vigos markası daha çok Rusya ve Ukrayna’da faaliyet gösteren bir markadır. Markanın görsel kimliği ve iletişim stratejisinin yenilenmesine ihtiyaç vardı. Ancak öncelikle Rus kadınının ve Ukraynalı kadınların dünyalarının analiz edilmesi ve daha iyi anlaşılması gerekmekteydi.

Çözüm

Etnosfer araştırma modelimizle Moskova ve Kiev’de kadınlara yönelik araştırmalar gerçekleştirdik. Bu araştırmaları pazara yönelik diğer demografik verilerle birleştirdik. Boşanma oranı gibi parametreleri kültürel özelliklerle birleştirmek için çalışmalar yaptık.

Sonuç

Sonuçta bu bölgedeki kadınların Türk kadınlarından epey farklı değerlere sahip olduklarını keşfettik. Güçlü olmak bu kadınlar için ailesi için yemek yapmak, bulaşık yıkamak demek değildi. Kendisi tek başına bir çok sorunun üstesinden geliyordu ve bir çok alanda sorumluluk alıyordu. Bu nedenle biz de Vigoss’u onların kahramanı yapmaya karar verdik. “Vigoss is Visible” mottosunu üreterek, kalabalıktan ayrışmak ve öne çıkmayı sağlamak için var olduğumuzu gösterdik.

Daha Fazla Bilgi Alın