Goodjob'ın yaptığı çalışmalar sonrası iletişim çalışmalarımıza yeni bir yön verdik. Sonuçta doğru mesajlarla bir önceki yılın tamamında aldığımız ziyaret ve yaptığımız satışı 6 aylık dönemde gerçekleştirdik. Araştırma çıktılarını her yerde de kullandık.
Hem şemsiye bir markaya, hem de gelecekte gelişecek diğer ürün grupları ve alt markaları için bir yol haritasına ihtiyacımız vardı. Goodjob bizim için hem strateji, hem de isim çalışması yaptı. Öncelikle markaların Private Label stratejileri üzerine Dünya ve Türkiye örneklerini içeren, bize ışık tutacak bir röntgen çekti. Goddjob her yönü titizlikle araştırarak; çalışmaların kreatifliğinin yanında, uygulanabilir bir zemine oturması ile fark yarattı. Pazarın yapısına ve liderliğimize yakışan bir şekilde yeni iş alanımıza başarılı bir giriş yaptık. Sektörümüzde fark yarattık. Yeni ürün gamlarımız için Goodjob ile çalışmalarımız devam ediyor.
Geniş bir saha araştırması sonucu ortaya çıkması gereken bir pazar analizine ihtiyacımız vardı. Goodjob burada yaklaşımı ve özverili çalışmasıyla fark yarattı ve arzu edilen seviyede sonuç almaya yardımcı oldu. Yeni girdiğimiz bir iş alanında pazarın yapısını doğru teşhis edip stratejilerimizi de ona göre belirlemek için yaptığımız bizim için oldukça önemli bu çalışmada Goodjob ile çalıştığımız için çok memnun kaldık. En etkili reklam olan “word of mouth” çerçevesinde, her fırsatta da kendilerinden memnuniyetimizi ilgili platformlarda dile getiriyoruz bu sebeple.
Aslında Goodjob, pazarlama ve satışa yönelik yaptığı çalışmaların senteziyle şirketin genel dinamiklerini değiştirdi ve iyiye doğru ayrıştırarak giderek artan bir ivme kazandırdı.