Sorun

Endüstriyel Mutfak sektörünün lideri İnoksan, gelecek stratejisinde ürün markasının önemini benimsedi ve bizden bu bağlamda bir isim ve marka konsepti çalışması yapmamızı istedi. Küresel arenada da yarışabilecek bir isme ihtiyaç vardı.

Çözüm

Belirlenen alt marka stratejisine bağlı kalınarak bir alt marka isimlendirme çalışması gerçekleştirildi. Çok sayıda isim önerildi. İnoksan yetkililerinin de onayı ile “Farklı bir görsel kimliğe sahip olmak koşuluyla” inosmart ismi belirlendi. Markanın logosu ve kimliğine ilişkin gerekli çalışmalar yapıldı. Marka için ayrı bir ürün müdürü atandı. Satışç stratejileri ve promosyon stratejileri geliştirildi. Hedefler konuldu ve bu hedeflere nasıl ulaşılacağına ilişkin çalışmalar yapıldı.

Sonuç

İnoksan’ın gerçekleştirdiği bu küçük dönüşüm çok hızlı bir şekilde sonuçlandı. inosmart fırın markasının yaratılması ve ayrı bir ekip kurulması ile bir önceki yıla göre fırın satışları tam 2 katına çıktı.

Anasayfa-2013-2MENU_KAZANDIRAN-FIRIN-1inosmart kombi fırın Ekran Resmi 2014-10-10 17.42.08