Geleceğin marka danışmanını arıyoruz.

Jr. Analist:

  • Danışmanlık hizmeti verdiğimiz müşterilerimizin pazarlama stratejilerinin oluşturulması ve marka yönetimi projelerinde aktif görev alacak
  • Tüketici, pazar, müşteri ve rekabet analizlerinin yapılması konusunda öğrenmeye açık
  • Sahaya çıkmadan, tüketicilerle görüşmeden, ürüne dokunmadan, hedef kitleyle empati kurmadan, ofiste oturarak strateji üretilemeyeceğini benimsemiş
  • Doğuştan empati yeteneği yüksek olan ya da öyle olduğuna inanan
  • Pazarlamada en büyük kuralın kuralları yıkmak olduğunu bilen ve bunun için cesareti olan
  • Ustaların kitaplarına göz gezdirmiş, sektördeki gelişmeleri yakından takip eden
  • Gelecekte bizi bilgisi ve düşünceleriyle zorlayacak ve danışman olmayı arzulayan
  • İlgili alanlarda en çok 2 yıl deneyimli.

Not: Antropoloji, Psikoloji ve Sosyoloji alanlarında eğitim almış kişilere öncelik verilecektir.






 

Jr. Stajyer (Grafiker):

  • Danışmanlık hizmeti verdiğimiz müşterilerimizin pazarlama stratejilerinin oluşturulması ve marka yönetimi projelerinde aktif görev alacak
  • Sunumların tasarımı konusunda çalışmalarda bulunacak
  • İsimlendirme çalışmalarına katılacak ve isimler üretecek
  • Grafik tasarımı bilgisi olan (Bi parça Adobe Photoshop kullanabilen)
  • Sosyal medya ve dijital pazarlamaya hakim (içerik üretimi ve paylaşımı)
  • Yaptığı çalışmaların arkasında durup sunma cesaretine ve yeteneğine sahip
  • Parada pulda gözü olmayan

Not: İletişim ve Grafik Tasarım alanlarında eğitim almış kişilere öncelik verilecektir.

Jr. Stajyer (Analist): 

  • Danışmanlık hizmeti verdiğimiz müşterilerimizin pazarlama stratejilerinin oluşturulması ve marka yönetimi projelerinde aktif görev alacak
  • Tüketici, pazar ve rekabet analizlerin yapılması konusunda öğrenmeye aç ve açık
  • Sahaya çıkmadan, ofisten strateji üretilemeyeceğini benimseyebilecek ve sahadaki insanları defalarca dinleyecek sabrı olan
  • Sorulanın ötesindekini düşünebilen, karşı çıkabilen, düşüncesinin arkasında durabilen
  • Pazarlamada en büyük kuralın kuralları yıkmak olduğunu deneyimleyerek öğrenebilecek
  • Ustaların kitaplarına göz gezdirmiş, sektördeki gelişmeleri yakından takip eden, bildiğini ve bilmediğini bilen
  • Gerektiğinde fotokopi çekip kutu taşımaktan da gocunmayacak

Not: Antropoloji, Psikoloji, İletişim ve Sosyoloji alanlarında eğitim almış kişilere öncelik verilecektir.

Staj Dönemi:

Eylül – Mayıs (10 Ay)

Haftada en az 2,5 gün çalışabilecek genç yetenekler arıyoruz.