Labris markasının sorunu neydi ve nasıl çözdük?

Sorun Pazarda çok büyük rakipler var ve rakiplerden ayrışarak öne çıkmak çok zor. Markanın anlatacak bir hikayeye ve bir tercih nedenine ihtiyacı var. Dünyada büyük oranda ABD şirketlerinin domine ettiği ağ güvenliği alanında bir Türk
markası olmanın fazla bir pozitif algısı yok.

Çözüm Her yıl ortalama 2 kat büyüyen Labris Markası’nın yurt içi ve yurt dışı marka stratejisini yarattık. Marka için kurguladığımız “Yakın Koruma” konumlandırması sektörde büyük bir ilgi uyandırdı. Labris, ayrıca ilk yerli DDoS (Meşhur
Anonymous saldırıları) önleme cihazını yaratan markayı. Onun adını ise biz koyduk (HARPP DDoS Mitigator). Markanın 1 yıl pazarlama departmanı olarak görev aldık.

Sonuç Marka, geçmişteki stratejik belirsizlikten kurtuldu. “Yakın Koruma”nın gerekliliği olarak müşterilerin erişim kanallarını geliştirdi. Yaratılan HARPP markası ise 2014 yılında sektöre damga vurdu. Marka 2 yıldır Deloitte Teknology
Fast 50 listesinde yer alıyor.

Close Security Support LogoSiber savaş labaratuvarı logoLabris logoharpp dikey

33x24_3asker

33x24_3sage33x24_3speed33x24_3support

HARPP ILLUSTRATION 01 FINALHARPP ILLUSTRATION 02 FINAL1