goodfamily: marka ailesi

Marka Ailesi Tasarlama Danışmanlığı

Kimin İçin?

Birden fazla markası olan kurumların markalarını daha verimli yönetmeleri için yapılan çalışma da grup çatısı altındaki tüm markalar ve kategoriler ele alınarak markaların her birinin daha güçlü konuma erişmesi hedeflenir.

Hizmet Kapsamı

  • Markaların her birinin faaliyet gösterdiği anlara ilişkin analizlerin yapılması
    • Müşteri analizi: Tüm faaliyet alanlarındaki potansiyel hedef kitlelerin beklenti ve ihtiyaçlarının tespiti
    • Rakip analizi: Markaların her biri için rakiplerin stratejilerinin, ürünlerinin ve diğer özelliklerinin analiz edilmesi
    • Pazar analizi: Tüm faaliyet alanlarında pazarın evriminin, trendlerinin ve pazarı tetikleyen parametrelerin analiz edilmesi
    • İç analiz: Markaların kendi özelliklerinin analiz edilmesi
  • Aynı alanda faaliyet gösteriyorlarsa markaların bir birlerine göre konumlarının ve pazardaki yerlerinin belirlenmesi
  • Faaliyet alanlarının ve ürün alanlarının tespit edilmesi
  • Markaların ayrışma sorunu varsa onun çözülmesi için stratejilerin yaratılması
  • Markaların ayrışma ve benzeşme noktalarının tespit edilmesi
  • Marka genişlemesinde izlenecek yol haritasının belirlenmesi
  • Yeni markalar için yeni

 

 

İlgili Vakalar