goodaudit: marka denetimi

Marka Denetim Danışmanlığı

Kimin İçin?

Markasının değerini ölçmek ve bundan sonraki yol haritasını buna göre belirlemek isteyen markalar için sunulan bu hizmette, pazarın fotoğrafı çekilerek marka stratejisi yeniden şekillendirilir. Marka denetim süreci detaylı araştırmalarla başlar.

Hizmet Kapsamı

  • Markanızın pazardaki mevcut durumunun analiz edilmesi
    • Müşteri analizi: Potansiyel hedef kitlenin beklenti ve ihtiyaçlarının tespiti
    • Rakip analizi: Rakiplerin stratejilerinin, ürünlerinin ve diğer özelliklerinin analiz edilmesi
    • Pazar analizi: Pazarın evriminin, trendlerinin ve pazarı tetikleyen parametrelerin analiz edilmesi
    • İç analiz: Markanın kendi özelliklerinin analiz edilmesi
  • Gerekli görüldüğü takdirde profesyonel bir araştırma şirketinden destek alınarak analizlerin sağlıklı yapılmasının sağlanması
  • Mümkün olduğu ölçüde kanal ve müşteri görüşmeleri ile tüketici ve satıcıya yönelik “insight” (içgörü) keşfi
  • Analiz sonuçlarının yorumlanması
  • Marka stratejisine yeniden yön verilmesi, marka vaadi, marka kişiliği ve hedef kitle tanımlarının yapılması
  • Marka Anayasası™ hazırlanarak markanın iletişim ve strateji kurallarının konulması
  • Ürün/hizmet gamının yeniden değerlendirilmesi ürün elemesi ve eklemesi konusunda çerçevenin çizilmesi
  • Aksiyon planlarının hazırlanması