goodstart – yeni marka yaratma

Marka Yaratma Danışmanlığı

Marka yaratma aşaması, yeni doğacak bir yatırımın en önemli aşamasıdır. İyi bir marka, çok iyi bir marka adı, çok iyi bir marka stratejisi ve çok iyi planlanmış yol haritasıyla yaratılabilir. Bu süreç profesyonel olarak yönetilmelidir.

Kimin İçin?

İlk adımı doğru atıp, hedef kitlenin ihtiyaçlarını tam ve dosdoğru bilerek kurşununu (parasını) dikkatli harcamak isteyenler için yeni bir marka yaratma aşamasında verilir. Bu sayede Goodjob sizi, hataların maliyetinden kurtarır.

Hizmet Kapsamı

  • Yeni bir ürün/hizmet (marka) lanse etmeden önce pazarın analiz edilmesi
    • Müşteri analizi: Potansiyel hedef kitlenin beklenti ve ihtiyaçlarının tespiti
    • Rakip analizi: Rakiplerin stratejilerinin, ürünlerinin ve diğer özelliklerinin analiz edilmesi
    • Pazar analizi: Pazarın evriminin, trendlerinin ve pazarı tetikleyen parametrelerin analiz edilmesi
    • İç analiz: Markanın kendi özelliklerinin analiz edilmesi
  • Pazar haritasının çıkarılarak rakiplerin pozisyonlarının belirlenmesi ve pazarda uygun boşluğun araştırılması
  • Pazarda bulunan boşluğa uygun marka vaadinin ve söyleminin ortaya çıkarılması
  • Marka Anayasası™’nın hazırlanarak kuralların belirlenmesi
  • Marka stratejisinin hayat bulması için yapılması gereken yapısal değişikliklerin tespiti
  • 3. parti ajanslara gerekli briflerin verilerek yeni markanın kimliğinin doğru bir şekilde ortaya çıkmasının sağlanması
  • Marka yaratma sürecinin tamamlanması ve sonraki süreçlerin planlanması

Goodjob’ın bütünüyle yarattığı yeni markalar bir birinden çok farklı sektörlerde faaliyet gösterir. Yeni marka yaratma projeleri bizim çalışırken en çok keyif aldığımız danışmanlık modülüdür.

İlgili Vakalar