Sinpaş için rezidans yaşamına yönelik bir araştırma yaptık ve bunun neticesinde bir iletişim stratejisi yarattık.

Sorun

Sinpaş, Bomonti’de hayata geçirdiği ve tamamlamak üzere olduğu Queen Bomonti projesinin iletişim stratejisine yön vermek istiyordu. Mevcutta yürütülen lüks temalı “Highlife” ve “Kraliçe” figürlerinden emin değildi. Gerçekten müşterilerinin ne istediğini bilmek istiyordu.

Çözüm

Soulmate araştırma modelimiz ile müşterilerin ve rezidansa uzak kişilerin rezidans algısını anlamak için bilinç altlarına bir yolculuk yaptık. Kişilerin rezidansa ilişkin acı ve haz noktalarını tespit ettik. Onların anılarının ve hayallerinin, hayattan beklentilerinin rezidans tercihlerine etkisini öğrendik.

Sonuç

Sonuçta kişilerin rezidansı diğer lüks tüketim ürünleri gibi görmediğini keşfettik. Pek çok olumsuz çağrışım vardı. Rezidans bir bina olarak karşılarına çıktığında onlarda olumsuz duygular çağrıştırıyordu. Oysa içeriden dışarısını göstermek bu algıyı yıkıyordu. Lüks meselesi çok irdelendiğinde “görgüsüzlük” algısı yaratıyordu. Sonuç olarak iletişim kampanyası ve iletişime dair diğer pek çok unsur bu araştırma sonuçlarına göre tasarlandı.