Soul

En son ne zaman bir araştırma, sonuçlarıyla sizi şaşırttı?

Odak grup gibi faydasız ve mekanik araştırmalardan sıkılmadınız mı?

Gerçekten insanlara direkt olarak sorduğunuzda size doğru ve işe yarar bir cevap vereceklerini mi düşünüyorsunuz?

Kişileri gerçekten anlayabilmek için onlara ruh ikizleri kadar yakın olmak gerekir. Soulmate kişilerin gerçek hikayelerini didik didik ederek markalar için dayanacak temeller keşfeder.

Soulmate 3 şeye odaklanır: Duygular, Değerler ve Anılar

Bu sayede insanların sizinle ya da ürünüzle ilgili temel karar alma motivasyonlarını keşfedebilirsiniz. Ürün ve hizmetlerinizi bu bağlamda geliştirebilirsiniz?

Soulmate bilişsel terapi yöntemleri ile ve psikologlar aracılığıyla gerçekleştirilen projektif bir araştırma yöntemidir.

Keşifler:

  • Satın alma süreç analizi
  • Yaşanan olumlu/olumsuz deneyimler ve gelişime açık alanlar
  • Ürün grubuna ilişkin temeldeki güçlü duygular (korkular, endişeler, sevinçler, arzular)
  • Markaya dair algılar
  • Rakiplere dair algılar
  • Ürünün / hizmetin gelişime açık alanları

İlgili vakalar

      • ugur soğutma logo
      • warmhaus
      • warmhaus