Daha Fazla Bilgi Alın





Soulmate insanların gizli hazinesini, bilinç altında yatan gerçekleri ortaya çıkarır.

En son ne zaman bir araştırma, sonuçlarıyla sizi şaşırttı?

Odak grup gibi bildiğinizi doğrulamaktan başka bir işe yaramayan araştırmalardan sıkılmadınız mı?

Gerçekten insanlara direkt olarak sorduğunuzda size doğru ve işe yarar bir cevap vereceklerini mi düşünüyorsunuz?


Kişileri gerçekten anlayabilmek için onlara ruh ikizleri kadar yakın olmak gerekir. Soulmate insanların gizli hazinesini, bilinç altında yatan gerçekleri ortaya çıkarır.

Soulmate 3 şeye odaklanır:

  1. Duygular: Kişilerin konuya ya da markaya dair temel duygularını ortaya çıkarır. Bu sayede kişilerin duydu dünyaların hükmedersiniz.
  2. Değerler: Kolektif değerleri ortaya çıkarır. Bu sayede aynı değerleri sahiplenir ve karşıt değerlere temas etmekten kaçınabilirsiniz.
  3. Anılar: Etkili anıları ortaya çıkarırız. Bu sayede bu anıları iletişimde bir araç olarak kullanma ve bir ayna gibi kişilerin karşısına çıkarma imkanı yakalarsınız.

Yöntem

Soulmate bilişsel terapi yöntemleri ile ve psikologlar aracılığıyla gerçekleştirilen projektif bir araştırma yöntemidir.

Keşifler

  • Satın alma süreç analizi
  • İletişim stratejisine zemin oluşturacak ana metafor ve duygu
  • Konuya dair kolektif (toplumsal) değerler
  • Yaşanan olumlu/olumsuz deneyimler, etkili anılar
  • Ürün grubuna ilişkin temeldeki güçlü duygular (korkular, endişeler, sevinçler, arzular)
  • Markaya dair dünya
  • Rakiplere dair dünya
  • Ürünün / hizmetin gelişime açık alanları