Soulmate insanların gizli hazinesini, bilinç altında yatan gerçekleri ortaya çıkarır.


Kişileri gerçekten anlayabilmek için onlara ruh ikizleri kadar yakın olmak gerekir. Soulmate insanların gizli hazinesini, bilinç altında yatan gerçekleri ortaya çıkarır.

Soulmate 3 şeye odaklanır:

  • Duygular: Kişilerin konuya ya da markaya dair temel duygularını ortaya çıkarır. Bu sayede kişilerin duydu dünyaların hükmedersiniz.
  • Değerler: Kolektif değerleri ortaya çıkarır. Bu sayede aynı değerleri sahiplenir ve karşıt değerlere temas etmekten kaçınabilirsiniz.
  • Anılar: Etkili anıları ortaya çıkarırız. Bu sayede bu anıları iletişimde bir araç olarak kullanma ve bir ayna gibi kişilerin karşısına çıkarma imkanı yakalarsınız.

Yöntem

Bilişsel terapide kullanılan yöntemler kullanılır, uzman psikologlar aracılığıyla gerçekleştirilir.

Çıktılar

  • Acı noktaları ve markanın bu acıdan kurtarma araçları
  • Haz noktaları ve bunun marka değer önerisine dönüşmesi
  • Konuya/markaya/ürüne dair kolektif (toplumsal) değer ve yargılar
  • Konunun/markanın/ürünün kişilerde yarattığı duygular
  • Tüketicinin kategoriye atfettiği gerçek değer ve fonksiyon

Sonuç

  • İletişim stratejisi ve iletişim brifinin oluşturulması
  • Marka stratejisi ve marka anayasası
  • Ürün ve hizmet geliştirme alanları

 

 

Daha Fazla Bilgi Alın