Uğur Soğutma markası için yapılan çalışma derin dondurucu satın almayı düşünen kişilerle gerçekleştirildi.

Sorun

Uğur Soğutma markası derin dondurucu kategorisinin ilk akla gelen markası olarak, derin dondurucu satın alma davranışının altında yatan temelleri öğrenmek istedi. Bunu, klasik bir araştırma yöntemiyle değil, daha derin bir çıktı elde edebilecekleri bir yöntemle elde etmek istedi.

Çözüm

Marka için derin dondurucu kullanan kişilerle görüşmeler yapıldı. Bu görüşmelerde derin dondurucuya yüklenen anlam, ilgili değerler ve metaforlar keşfedildi. Bu ürüne ve kullanımına dair gizli motivasyonlar elde edildi.

Sonuç

Sonuç olarak markaya etkili duygu, değer ve anılar iletildi. Örneğin bir babaannenin derin dondurucusunu nasıl masum bir rüşvet aracı olarak kullandığı ortaya çıktı. Bazı kadınlar derin dondurucusunu tam olarak bir gizli hazine olarak ve elini güçlendiren bir ekipman olarak görüyor. Bu sayede gelin ya da torununu daha sık evine getirebiliyor, onlara başka yerde sahip olamayacakları değerler sunuyor. Başka bir kadın evdeki başka hiç kimsenin elini sürmediği, içinde ne olduğunu bilmediği bu gizli hazineye sahip olmanın gücünü kullanıyor.

Bu ve buna benzer sonuçlar neticesinde marka stratejisi yeniden ele alındı ve bütünüyle güçlü ve yeni bir dünya yaratıldı.

 

Daha Fazla Bilgi Alın