Yeni yaratılacak olan kombi markası için ayrıştırıcı bir içgörüye ihtiyaç vardı.

Sorun

Kombi pazarı çok zorlu bir pazardı. Yerli ve yabancı bir çok güçlü marka yer alıyordu. Üstüne üstlük ürünlerle ilgili ayrışmak çok kolay görünmüyordu. Zira sektör “verimlilik” dışında pek bir şey söylemiyordu. Müşteri ise hayatında bir kez alacağı bu ürün için tanıdığı markaları tercih etme eğilimindeydi.

Çözüm

Soulmate araştırma modelimiz ile son bir yıl içinde kombi satın alması gerçekleştirmiş karar verici kadın ve erkeklerle görüştük. Bu görüşmelerde kişilerin kombiye ilişkin hissettiği şeyleri öğrendik.

Sonuç

Sonuçta kişilerin kombiye karşı pek olumlu hisler beslemediğini keşfettik. Bazıları görüntüsünden, sağından solundan boruların fışkırıyor olmasından rahatsız oluyordu. Bazıları ise iyiden iyiye korkuyordu. Sektörün işlediği verimlilik konusu ise hiç bir markanın sahiplenebileceği bir şey değildi. Kişi verimliliği kendisinin sağladığını ve dış etmenlerden kaynaklandığını söylüyordu.

Warmhaus markası bu iç görülerle yaratıldı.

Daha Fazla Bilgi Alın